I have reason to believe..

Skrev egentligen klart den andra hemtentan igår men idag på föreläsningen pratade vi lite om "att samtala" så då tänkte jag att det var bäst att gå igenom hemtentan en gång till - vilket var bra att jag gjorde. Tog en liten fikapaus mitt i pluggandet igår som ni kanske ser på bilden. Provade en av marabous nya chokladbitar - den med nötter och maräng. Smakade ärligt talat inget speciellt.

Pluggar krispsykologi och psykologisk första hjälp

Fick förrsten mitt resultat idag från den första hemtentan som jag lämnade in i fredags. Gick riktigt bra men jag skulle nog ha velat ha ett poäng till. Skulle hemskt gärna vilja ha ett B i betyg på denna kurs. Tackar dock inte nej till ett A heller!

Men nu ska jag ta tag i mitt liv igen och bege mig ner till gymmet. Har inte varit där på en vecka nu. Igår hade jag en "proppa- i - mig - allt- dag" i soffan. Så det som är på bilden är med andra ord inte allt jag åt. Inte bra - men gott var det. Uppdatering från Stockholm kommer snart.



Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0