The show goes on

Jag borde verkligen plugga. Jag har i alla fall börjat med hemtentan. Två rader typ. Boken som jag använder ska vara inne på måndag morgon så jag har ju morgondagen på mig också. Satt just inne på facebook och kollade runt lite. Snälla människor. Jag ber er: Lär er sätta ihop orden. Visst för att SÄRSKRIVNING kan vara roligt men hur svårt kan det egentligen vara. Pinsamt ju. Har hakat upp mig lite. Sorry. 

Nu till lite roligare saker. Idag har jag varit på Zumba. Har inte varit iväg på det passet på flera veckor nu. Inte på hela maj månad faktiskt. Så jävla roligt att försöka dansa när man knappt kan röra på sig. Tror att det där Zumbapasset kan vara riktigt roligt, roligare, med en flaska vin i kroppen. Idag var det i alla fall en tjej som körde passet med oss. Kanske ska "till lägga" att hela programmet var nytt. Svetten rann efter första låten. Härligt. För att komma till saken så var i alla fall den här tjejen helt otroligt på att dansa, vilken energi, vilket leende. Hon gav inspiration till att ge allt. Men ärligt, för att skaka rumpa och försöka dansa sexig samba, så behöver jag en flaska vin.

Ikväll blir det Eurovision för hela slanten. Hoppas att inte Sverige får en allt för pinsam placering. Ha en trevlig kväll nu gott folk.



Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0