The rest is still unwritten

Tjoho. Hoppas att ni alla har haft en bra dag. Att även ni har fått njutit av solen. Känner mig ganska så glad, kan bero på att jag har varit och tränat. Fick ihop hela 2 timmar. Va faktiskt inte så varmt där inne som jag först hade trott att det skulle vara. Hörde 40 min på crosstrainern, lite överkropp och sedan en mils cykeltur. Hade en hel del energi att göra mig av med.

Innan träningen va jag in på H&M och köpte T-shirtarna som jag hade lagt undan igår. Får beställa det andra som jag vill ha och sedan hoppas på att jag har pengar i juni.

Å gissa vad. Jag började min städning idag. Helt otroligt. Känner mig nästan lite peppad inför att fortsätta. Ovanligt. Nu är köket så gott som klart i alla fall. Bara resten av lägenheten kvar. Men nu ska jag ta och gå och lägga mig i sängen. Funderar på en film innan John Blunder kommer. 



Johanna Angelica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0