Now you can see it

Har blivit en del shopping sedan jag kom tillbaka från Stockholm. Kostigt kan man tycka. Borde kanske ha shoppat där men av någon anledning hittade jag inget. Allt var nog bara för rörigt, ovant, för mycket färg och allt tycktes vara inspirerat av kostymkläder.
 

Svart kort cardigan. H&M, 149 kr

Blus. Vero Moda, 159 kr

Beige linneblus. Cubus, 149 kr

Svarta tygskor. Din Sko, 199 kr

Halsband. H&M, 49,50 kr st

Idag är det precis lika varmt. Igår steg temperaturen upp till 24 grader och just nu visar den 21 grader. Antar att sommaren är här nu. Riktigt härligt måste jag säga. Har dock lite svårt med klädvalen på morgonen när det är så här varmt ute. Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att ske. Tror att jag ska träffa Madeliene lite senare när hon vaknar. Blir nog en tripp ner till sjön och kanske lite icecream.
 


Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0