Some people just don´t get it

Har haft en riktigt mysig och trevlig dag med familjen Graff nere i badhusparken. Tror att det var typ 22 grader ute idag. Riktigt skönt. Dagen har i alla fall bjudit på kulglass, massa lek och bus samt sol och värme. Blev riktigt varm om hjärtat tidigare ikväll då Madde skickade ett sms och berättade om hur barnen hade berättat om mig (mammas kompis) för sin pappa då de kommit hem samt att jag kunde känna mig speciell då jag fick hålla i Mindha. Det var nämligen första gången som jag träffade hennes barn och de mig - verkligen superhärliga barn.  

Familjen Graff. Mindha, Matteus och Madeliene

Lekparken nere vid badhusparken

Glassbaren

Badhusparken

Badhusparken i all sin grönskan å glans

Sista flygturen innan hemfärden

Ligger just nu i soffan och kollar på Eurovision Song Contest 2011: semifinal 1. Vissa låtar är ju så hemska att man nästan blir rädd för deras lands musiksmak. Pratar då om Grekland och Portugal. Va fan tänkte folket på då de röstade fram de bidragen.



Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0