One more time

Sitter i soffan och gäspar stort. Blev lite trött efter dagens träning. Step mellan klockan 6-7 och sen trampade jag cykel en halvtimme. Ser snart dubbelt. Fast va gör det egentligen när jag har en (nästan) helt städad lägenhet. Det går sakta men säkert framåt för mig.

Idag träffade jag gruppen i skolan för att diskutera vårat rollspel inför torsdag. Tror att det kan bli rätt bra faktiskt. Vi är fem styckna - jag spelar läraren och de andra är elever - elever med olika roller. Kan blir rätt så kul om alla vågar spela ut sina roller.

På fredag åker jag hem till Hagfors- igen. Tack gode gud för att det är den sista eller näst sista gången som jag behöver göra denna resa. Känns inte kul att behöva ta 500 kr från sparkontot för att göra resan möjlig men får jag jobbet så är det helt klart värt det - jobbintervju. Denna gång för barn & ungdomsenheten. Gissar på att alla vid det här laget vet hur gärna jag vill jobba inom den enheten så håll tummarna. Inte nog med det - det är även marknad hemma också. Mysigt. Undrar om de har något för 1 krona.


Johanna Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0