Now we are finally back

Snart dags för sängen men först tänkte jag bara uppdatera. Finns inte så mycket att säga direkt. Har haft en helt händelselös dag. Har sovit riktigt dåligt inatt, vet dock inte varför, så ikväll blir det sängen tidigt. Nu under dagen har jag skrivit klart de två första frågorna på hemtentan. Får fixa den sista nu under veckan. Sen har jag läst klart min grupps utvalda kapitel inför rollspelet som vi ska sätta igång med imorgon. Något som jag ser fram emot.

Men nu till det viktiga: Gårkvällens Eurovision. Vad fan hände egentligen. De länder som man trodde skulle ligga i topp (Irland, Ryssland och England), vad hände med dem liksom? Och hur kom Italien på en andra plats? Men något som förvånade mig var Sveriges placering. Jag var säker på att Eric i alla fall skulle palcera Sverige på topp 10- listan i slutet av programmet, men att han under programmets gång skulle ligga på en första plats trodde jag däremot inte. Blev riktigt glad då vi till slut hamnade på tredje plats.

Nu: tandborstning och sedan sängen. God Natt



Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0