This is my life. I´m not afraid.

Vaknade väldigt sent idag. Men andra ord så har min dag varit ganska så kort. Kände att det blev tajt om tid att hinna med ett träningspass så jag skippade det idag och gick ner på stan och shoppade istället. Precis lika givande. Kanske ska tillägga att gymmet stänger kl 4 på lördagar. Köpte mig två sommar- blusar men den ena ska jag gå och lämna tillbaka imorgon och sen köpte jag även ett par svarta tygskor. Ett måste. Känner mig väldigt nöjd, nu är bara frågan hur jag ska lyckas leva på 700 kr i 2½ vecka.

Till mat idag fick det bli diverse salladstillbehör, kräfstjärtar, feta och ananas. Och självklart keso. Efter det slängde jag i mig lite godis och naturgodis. Man måste ju väga upp det nyttiga. Ska kolla på filmen Bedtimes stories nu innan jag ska sova. Imorgon blir det träning och städning av lägenheten. Måste verkligen. Städa alltså.     



Mmm :)



Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0