Jar of Heart

Har haft fullt upp sedan jag kom upp tillbaka till Östersund så jag har inte haft tid att skriva. Men jag har i alla fall haft fem riktigt trevliga dagar. I onsdags skulle jag åka buss ut till Madeliene i Lugnvik. Klart att jag hittar tänkte jag, för jag hade ju ändå varit där en gång tidigare. Men för säkerhetsskull så ringer jag till Madde och frågar om det är 2:an som jag ska åka. Och jo jag hade rätt. 20´15 skulle bussen gå. Skönt tänkte jag, för då skulle jag hinna träna, duscha och äta innan. Jag kom ner i tid till bussen och satte mig. Bussen åkte dock åt fel håll men jag tänkte bara att den säkert åkte en omväg för att få med flera passagerare. Men nej. Efter en åktur ut till Odensala och vidare ut till Torvalla så var jag åter tillbaka på ruta ett. Inne i stan alltså. Madde ringde och frågade vart jag höll hus. Skulle ju egentligen redan varit framme hos henne. Så jag fick förklara att jag hade tagit en sightseeingtur åt fel håll men att jag nu var påväg och skulle vara framme om ca 15 minuter. Kan meddela att jag till slut kom fram och hade en helt underbar kväll med en massa tjejsnack, godis och gott vin. Kan knappt förstå att det är sista gången vi kommer att ses imorgon. Hoppas dock att vi kommer att kunna åka och hälsa på varandra.

Just nu håller jag på att packa ner lägenheten i plastpåsar. Än så länge känns det inte konstigt men jag gissar på att känslorna kommer att komma då lägenheten bli mer tom och sen på onsdag då jag verkligen ska lämna den. Just nu är det bara saker precis överallt. Ska försöka att organisera det lite mer när jag börjar bli klar. Ikväll ska jag och Bita iväg och ha tjejkväll med några från klassen och sen blir det nog bio ikväll för oss. 

 
Såhär ser min lägenhet ut just nu..

Antar att bilden talar för sig själv..

Det kommer att komma en uppdatering från examensmiddagen med bilder.


Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0