I know something you don´t know

Ligger i soffan och kollar på Of the Map som snart är slut. Blir en tidig kväll för min del. Ska försöka komma upp i tid imorgon. Ska träffa gruppen och gå igenom rollspelet innan det ska redovisas efter lunch.

Dagen har spänderats i Lugnvik hemma hos Madde tillsammans med hennes rara små barn. Möttes upp vid halv 2 utanför sjukhuset - en promenad på 45 minuter i tygskor mot Lugnvik. Kändes kan jag lova. Hämtade först upp Maddes son på dagis och sen satt vi ute i lekparken utanför deras hem i solskenet. Riktigt skönt och mysigt. Vid halv 5 tiden var det dags att bege sig hemåt - buss eller promenad va frågan. Det fick bli en promenad. 45 minuter senare var jag hemma igen. Tillsammans med två nya vattenblåsor på varsin häl. Känns som att det börjar bli en vana det där med vattenblåsor.  

Nu på kvällen har jag skrivit klart min tredje hemtenta. Känner mig inte nöjd med den men jag har ingen mer energi kvar att lägga på den. Det får gå som det går denna gång helt enkelt.

God Natt


Johanna Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0