I fell some suspect behavior from your side

Snacka om att jag ska upp tidigt imorgon. 05´50. Undrar om jag kommer att se dubbel eller tredubbelt. Ska titta klart på Criminal Minds; suspect behavior och sen ska jag packa ner lite kläder innan jag ska lägga mig.

Idag hade vi våran redovisning av gruppens rollspel. Mötte upp gruppen på förmiddagen för att gå igenom det. Väl där så ansåg alla att rollspelet inte direkt tog upp det som stod i uppgiften, så det vara bara att börja om från början. Tog en exempel ur boken och sen gjorde vi en improvisation under själva redovisningen. Gick faktiskt riktigt bra förutom lite snitter och skratt. Tappade mitt humör idag. Som dom flesta kanske vet så fungerar jag inte så bra i grupp. Eller jo det gör jag, om alla är seriösa och pluggar hårt/ gör sin del och tar ansvar. Men idag brast det. Grupparbetet var allt annat än seriöst under vissa stunder och när folk sitter och flamsar, skämtar och avbryter folk som försöker vara seriösa så blir jag irriterad. Det tog ju upp viktigt tid. 

Vid halv 7 drog jag ner till gymmet och tränade i nästan två timmar. Körde kondition och styrka. Kändes skönt, hade en hel del energi i kroppen. Blir ju inte så mycket träning då jag är hemma. Funderar dock på att ta med mig träningsskorna, kanske kan få tid för en joggingtur eller två. 

Håll nu tummarna för mig att min intervju går bra! Vill verkligen ha det här jobbet.


Johanna Angelica   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0