He licked his lips, said to me. Girl, you look good enough to eat

God kväll.. god natt kanske man ska säga! Sitter i soffan och kollar på Lady Gaga live at Madison Square Garden på svt1. Rätt ok men jag är så trött att ögonen nästan korsar i skallen på mig. Dagen började med att jag va upp till skolan och lånade boken till den tredje hemtentan på kursen. Efter det fortsatte jag min städning av lägenheten. Får det nästan att låta som om det vore värsta projektet liksom. Men gissa vad. Jag tvättade av mina fönster igår. Fick bara lov att berätta det. Helt otroligt men nu kan jag verkligen se ut. Jag kan se vad det är för väder ute. Tidigare har man trott att det har regnat ute varje dag typ. Fast å andra sidan så regnade det faktiskt idag. Jaja, efter städningen har jag nu fått ihop sex påsar med kläder, skor, jackor och lite andra saker. Funderar på om jag ska gå ner till loppisen med dem eller bara slänga allt. Får fundera vidare. Nu har jag bara dammsugningen och golven (skura) kvar. Känns faktiskt väldigt skönt. Förhoppningsvis kommer jag inte ha så mycket att städa och fixa vid den eventuella flytten. Vid halv sex gick jag ner till gymmet och tränade, blev endast en timme då jag hade ont i magen. Vilket resulterade i soffläge när jag kom hem igen. Soffa plus film. Men nu ska jag gå och lägga mig. I need my beauty sleep you know.



Johanna Angelica  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0