Freedom comes when you learn to let go

Kvällsbloggning. Ska snart lägga mig i sängen och titta på en film innan jag ska sova. Hade tänkt se filmen Hämnden, den med Mikael Persbrandt. 

Dagen har varit relativt lugn och slapp. Men vilken dag är inte det egentligen. Va upp till skolan idag och lämnade in den andra hemtentan. Hoppas att det går bra. Va dock inte helt nöjd över ett av mina svar. När jag kom hem tillbaka igen så fixade jag frukost och kollade på det senaste avsnittet av Vampire diaries. Helt fast i den serien. Sentog jag en vända på stan. Provade ett par byxor inne på lindex som jag vill ha men jag är mitt emellan två storlekar så de får nog lov att vänta. Inne på H&M köpte jag en svart kort cardigan och två halsband. Billig och bra. Behöver mer basplagg i garderoben. Ska försöka hitta ett par svarta tygskor också. Lär ju inte vara alltför svårt. Dagen avslutades med en timme på gymmets cykel. Gissa om jag kommer att kunna gå imorgon. Eller inte. 

Tittar just nu på Twilight. Filmen går på svt1. Vet inte hur många gånger jag har sett den här filmen. Men bra är den. Måste verkligen ta tag i lägenheten också. Städa den alltså. Blev påminnd igår om att mina mamma brukade säga att mitt rum såg ut som Beirut. Men inte nu: Just nu ser nog Beirut ganska så välstädat ut i jämförelse med min lägenhet. 



Johanna Angelica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0