For the first time

Nu är lägenheten städad och ren. Det ekar till och med här inne när jag sitter och skriver på datorn. Inte illa. Är så jävla trött just nu och hela min kropp värker och skriker efter sängen. Måste bara få sitta vid datorn/tv:n ett tag till.

Idag var jag ner på stan och lunchade med Madeliene på Paus. Efteråt gick vi tillsammans ett tag på stan innan hos skulle iväg och arbete och då var det dags att säga hej då. Kändes faktiskt lite tråkigt. Har ju ändå känt varandra i två terminer nu. Jag hoppas att vi håller kontakten och hälsar på varandra. På stan köpte jag ett par svarta ballerina från Indiska och sen ett par linnebyxor och en tubtopp ifrån H&M.  

Imorgon ska jag iväg till Östersundsbostäder och skriva på ett papper och sen ska jag hem och fixa till mig. Klockan 11 är det champagnefrukost/mingel med lärarna uppe på skolan. Efter det ska vi hem hit tillbaka och få något i magen samt fixa det sista i lägenheten innan mamma och Lennart kommer. Och klockan 13´40 ska vi alla befinna oss i storkyrkan för lite tal/sång och diplom.

Kan knappt fatta att jag har bott i den här lägenheten i 3½ år och imorgon vid 17- tiden kommer den inte längre att vara min. Hoppas att nästa ägare tar väl hand om den.


Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0