Weekend

En dag kvar på helgen. Kanske lite till om man ska vara noga. Fick i alla fall sova ut idag vilket var mycket uppskattat. På torsdag efter jobbet. Jobbet. Känns fortfarande lite konstigt att skriva det. Men för att komma till saken så var jag upp till mamma på kvällen och blev examensfirad. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Fick mammas underbart goda smörgåstårta och till efterrätt blev det glass, jordgubbar med maräng. Blev en mysig och trevlig kväll tillsammans med delar ur släkten.

Igår jobbade jag fram till halv 5. Tro det eller men jag var siste man ut ur byggnaden. Satt mer eller mindre i telefonen hela dagen och försökte få information gällande en klient och dennes situation. Efter det var jag iväg och kollade på en lägenhet. En hel del jobb behövs där kan jag säga. Så nu måste jag bara välja vilken lägenhet som kommer att kosta mig minst.

Gissar på att jag kommer att få mer att göra på jobbet nu på måndag. Mer egna klienter och så. Måste ju komma igång så att jag lär mig. Just nu sitter jag hemma hos pappa och Lillian. Har fått mig en räkmacka med ägg. Riktigt gott kan jag lova. 
 

Johanna Angelica  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0