Baptism

Har varit med halva släkten på dop idag. Min moster döpte sin dotter, min kusin, i Ekshärads kyrka. Lilltjejen sov under hela ceremonin - riktigt fint var det i alla fall, dock lite för mycket snack om Gud och alla andra där uppe. Tycker att det där snacket förstör lite faktiskt. Efter dopet bjöds det på en riktigt god smörgåstårta och efteråt fick vi kaffe och tårta. 
 

Min moster och sen Sarahs tillsammans med sina gudföräldrar

Sarah tillsammans med prästen

Irené, Cecilia med Sarah och morfar

Imorgon ska jag iväg och titta på två lägenheter i samma område som jag bodde i innan jag flyttade upp till Östersund. Sen på tisdag börjar mitt nya liv - välkommen in i "jobbvärlden".


Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0