Don't Stop Believin'

Dagarna går fort. Tänk om det kunde gå lika fort att tapetsera också. Men denna vecka kommer i alla fall lägenheten att bli helt klar. Imorgon åker vi ner till Karlstad för att köpa en säng, vitrinskåp, bokhyllor och en soffa. Sen får jag inhandla resten vid nästa lön i juli. Men nu är jag i stort behov av att först och främst hitta en säng (vilket jag har) och soffa, vilket är lite svårare. Funderar på två styckena från Mio, men jag har ingen lust att behöva delbetala. Jaja. Slutar jobbet om 5 minuter och sen är det bara att bege sig till nästa jobb. Börjar känna att jag arbetar nu. Har fått flera egna klienter och familjer. Än så länge är det lika intressant men det är mycket att hålla koll på. Som man verkligen måste komma ihåg. 

Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0