Day number two

Andra dagen på jobbet. I det verkliga livet. Känns fortfarande lite konstigt att skriva. Inte riktigt van än. Min första dag var ganska lugn. Fick lite papper som skulle läsas igenom, sen fick jag min inloggning till datorn samt procapita som vi använder oss av här. Idag har jag gjort min första pärm, ensamkommande flyktingbarn heter den, igår fick jag reda på att jag även ska jobba 50% med det. Som ni kanske har förstått så ingår det en hel del i det här arbetet: barn & familj, ungdomar (21 år), familjerätt, adoption, familjehemsplaceringar och ensamkommande flyktingbarn m.m. Känns som om jag kommer att kunna söka vilket jobb jag vill efter detta. En hel del, framförallt bred kunskap. Men allt känns än så länge bra. Jag trivs.


Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0