A midsummer night´s dream

Har just haft lunch. Bara en och en halv dag kvar så är man ledig i hela tre dagar. På förmiddagen har jag suttit och dokumenterat och nu på eftermiddagen har jag två inbokade besök. Som medhandläggare. Imorgon har jag mitt första egna besök. Får hoppas att det går bra. Kommer att vara så nervös. Om de nu kommer vill säga.

Igår började vi dra tapeter jag och min lillebror. Tapeterna sitter verkligen fast. Går bara att dra småbitar. Jag hoppas att det går att tapetsera på den gamla tapeten. Så idag efter jobbet är det bara att fortsätta för på fredag måste i alla fall det stora rummet vara klart eftersom jag har tänkt flytta in då. Bråttom bråttom. Men jag ser riktigt framemot då allt är klart och då lönen kommer så att man kan åka ner till Karlstad och inhandla möbler. Kommer troligtvis vara mycket fattig denna sommar.. och september månad.

Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0