Give me everything

Vilken vecka man har haft alltså. På jobbet händer det grejer, en studen sitter man framför dator och försöker att få tiden att gå för att lite senare ha akutsamtal och akuthembesök. Inte nog med det så blev jag sjuk den här veckan också. Sommarförkylning och yr huvudet. I onsdags blev vi klara med lägenheten också. Tapeterna är nu på väggen och igår var vi iväg till Karlstad för att shoppa möbler till vardagsrummet. Först iväg till Jysk för att köpa en säng och sen bar det iväg till Ikea. Där köpte jag en tv- bänk, vitrinskåp och två smala bokhyllor som ska stå på vardera sida om vitrinskåpet. Köpte allt från serien Hemnes. Och snart ska jag gå iväg till Janssons möbler och beställa mig en soffa. Sen efter det kommer man vara så där härligt fattig resten av månaden.. men men. Man har ju varit student i 3½ år så man är väl van som tur är. Nästa månadslön får gå till inredning. Känns riktigt skönt att äntligen vara klar med lägenheten nu. Ska möta lillebror vid lägenheten nu kl 14 och sätta ihop alla möblerna.

Nästa vecka kommer jag ha fullt upp också. Tror jag har ca 8 samtal/besök inbokade, ett hembesök och sen ska jag dra igång och öppna ett antal utredningar. Skönt att man har bra kollegor som hjälper en.


Johanna Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0