You got nothing on me

Shit va långa dagarna är då man inte har ett gym att gå till. Just nu är jag bara så otroligt sugen på smågodis. Kunde ärligt talat döda för det. Under veckorna klarar jag mig jättebra utan socker men så fort helgen närmar sig börjar hjärnan gå på högvarv och skriker efter det. Men nej. Inget gym - inget påskgodis.

Om precis en vecka idag sitter jag på tåget på väg mot storstaden, Stockholm. Kan inte säga annat än att jag läntar. Har inte sett Bita och My sen mitten av januari och hjälp mig vad jag saknar dem. I Stockholm ska jag förhoppningsvis även träffa min moster och min (nästan) nyfödda kusin. Det kan nog även bli en kort dagsutflykt till Södertälje, har en arbetsintervju där. Och mitt i allt blir det självklart ett valborgsfirande. 

Utanför mitt fönster just nu sitter några killar ute på gräsmattan, dricker och röker vattenpipa. Ser riktigt mysigt ut men inte tillräckligt varmt för att sitta i linne. En av killarna är ganska så packad.. eller hög. Vad vet jag. En jävla outfit har han i alla fall.  

Lite påskgodis imorgon kanske?! :)



Johanna Angelica

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med arbetsintervju:) lycka till! Du kanske hamnar i Stockholm nu då :)

2011-04-23 @ 21:07:57
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tack!! Känner mig nog mer nervös (gruppintervju). Får la hålla tummarna :) 40 min utanför Sthlm.. inte fy skam!

2011-04-23 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0