With a bit of rock music, everything is fine

Gokväll. Kände att jag saknade motivation till att skriva något igår. Så med andra ord så överlevde jag tandläkarbesöket igår. Hade inga hål och allt såg bra ut. Eftersom jag hade känningar, ett tryck i den där tanden så ville hon ta extra röntgenbilder på tandens rötter. Bilderna visade att det kunde vara en inflamation som var på gång men hon var dock inte säker utan skulle rådfråga tandläkaren. Fick jag mer ont så skulle jag komma in direkt. Efter tandläkarbesöket gick jag en timme på stan, köpte en silverring i form av en orm. Skitsnygg. På kvällen var jag iväg ner till gymmet på ett Step-pass. Tyvärr så hade vi en annan instruktör än den som vanligtvis har det passet. Fy fan alltså. Tappade räckningen efter ca 10 gånger som tjejen bad om ursäkt för att hon inte visste nästa steg i programmet. Folk lämnade passet en efter en, riktigt pinsamt. 

Denna morgon inledde jag med en dunderfrukost. Sen träffade jag Madeleine nere vid badhusparken (tillsammans med halva Ösd typ). Där köpte vi oss varsin bägare med kulglass och avnjöt den i solen vid sjön. Helt underbart. Badhusparken (på vintern = vinterparken) är helt fantastisk året om oavsett vilken årstid det är. Efteråt blev det lite shopping för min del. En väska från Lindex (hade 30% där), en söt liten blus från Vero Moda, ett par örhängen och två nagellack. 

Imorgon mina kära åker jag äntligen till Stockholm. Fan va roligt det ska bli. Ännu roligare skulle det vara om man hade lite mer pengar på kontot. Men men. Jag får i alla fall träffa Bita och My vilket är anledningen till att jag ens åker dit.  


Badhusparken. Bild lånad från google. Glömde min kamera hemma.


Väska från Lindex.


Blusen från Vero Moda. Bilden gör den dock inte rättvis.


Gul och neonrosa (bild lånad från Google). Härliga färger


Men nu ska jag sova. Har hur mycket som helst som jag ska hinna med imorgon innan jag åker!
Måste troligtvis göra klart hemtentan först innan jag kan stänga ner mina ögonlock.
God natt gott folk.



Johanna Angelica    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0