Life is a game and it´s not fair. I break the rules so I don´t care

Föreläsning. Precis vad dagen började med. Helt ok men inte värd att stanna kvar på. Efter lunchen idag fortsatte jag med min hemtenta och nu är den helt klar. Känns riktigt skönt. Bara att sätta igång med nästa. Efter allt slit så tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt att ett riktigt långpass på gymmet. 2½ timme. Tror aldrig att jag har varit där så länge förut. Hade tydligen en massa sparad energi efter påskhelgen.

Imorgon kl 13´20 kommer jag dock att befinna mig på ett mer otrevligt ställe - hos tandläkaren. Ringde idag för att beställa en tid och fick en tid direkt. Hade jag inte trott. Visst för att jag blev glad men den starkare känslan som jag kände då var panik. Förra året när jag var där och lagade hål så var det en tand som egentligen skulle ha blivit utdragen - vilket jag totalvägrade. Panik till 100%. Men nu har jag börjat att få "känningar" i tanden. Eller så kan det vara ett nytt hål som är på G. Oavsett vilket så måste jag dra ut en tand. För att få lite tröst i all min stress och panik så ringde jag hem - skulle jag inte ha gjort. Blev påmind om att jag har en stark tendens för att blöda väldigt mycket - så mycket att jag blev testad för blödarsjukan när jag var liten. Ja nu är det helt klart - jag kommer att dö.

Men först ska jag sova - god natt gott folk.



Johanna Angelica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0