Sunday diary

Dagen började med sexuella övergrepp mot barn. Kurslitteratur. Med andra ord så har jag äntligen tagit tag i den första hemtentan på denna kurs. Väldigt intressant litteratur men själva frågorna känns lite väl tama/ lätta. 

Orkade inte sitta speciellt länge utan begav mig ut för en långpromenad istället. Idag har vi haft 21 grader här i Östersund. Helt underbart. Något som inte är lika underbart är träningsvärken som jag vaknade med imorse. Länge sedan jag var ute och promenerade tydligen. Efter halva rundan idag fick jag skavsår på hälsarna, på båda, så gissa om jag har ont. Det positiva med det är att jag fick idén att jogga den sista biten hem för att slippa smärtan men framför allt komma hem snabbare. Gick riktigt bra också.

Måste även medge en annan sak: Jag kan inte stå emot sockersug. Är ganska svag av mig då det kommer till den punkten. Påskhelgen har resulterat i två godispåsar. Riktigt gott. Men imorgon öppnar gymmet igen. Hoppas bara att jag får på mig träningsskorna.




Johanna Angelica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0