Life’s too short to be sitting around miserable

Hade helt glömt bort att den nya kollektionen från Lindex kom ut igår, kollektionen i samarbete med Rachel Zoe. Så idag var jag ner till stan för att kolla in den. Hade ganska så höga förväntningar på den faktiskt. Jag menar; den är ju designad av Rachel Zoe. Men tyvärr så blev jag besviken. Kollektionen var väldigt enkel och billigt gjord. Sommarfin dock. Men inget som jag fastnade för.

Hade hoppats på solsken idag, men nej. Har varit 12 grader precis som vädergudarna hade lovat men ingen sol. Invigde förresten mig skinnjacka idag. Kändes vårigt.

En annan nyhet är att jag har blivit kallad på en intervju till Södertälje den andra maj. Perfekt eftersom jag är i Sthlm då. Det är ett jobb som socialpedagog/ stödperson till unga vuxna som har någon form av neuropsykriatrisk funktionsnedsättning. Vet inte riktigt hur jag känner för att jobba med detta, men det är definitivt ett jobb i rätt riktining. Vill ju som dom flesta vet bli psykoterapeut någon gång i framtiden och jobba med barn och unga. Så håll tummarna för mig!



Johanna Angelica  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0