Meantime I wait for the next time

Ska snart ta hoppa i sängen. Lång dag. Eller inte. Av någon anledning så kunde jag inte somna inatt. Tror att jag slocknade vid halv 3 tiden någon gång. Alldeles för många tankar och funderingar som seglade runt.

Idag har jag städat lite i lägenheten. Ja städat. Inte min starkaste sida men jag lyckades hålla på i en timme i alla fall. Sen blev det en kort sväng ner till stan och dagens avslutades med ett Body Combat pass nere på gymmet. Nytt program här med. Tyckte dock inte att passet var så roligt den första gången, förra veckan, men ikväll var det bättre. Kanske för att man lyckades hänga med mer. 

Anatar att vi får se om jag tar mig ur sängen imorgon eller inte. Förra veckan var min rygg helt förstörd, hade världens träningsvärk. Länge sedan jag hade det.  

Imorgon har vädret, han där uppe, lovat mig solsken och 12 grader varmt. Jag hoppas verkligen att det blir så. Länge sen man fick känna vårvärmen i ansiktet. Skulle vara skönt med en långpromenad och sen kanske sätta sig nere vid sjön och bara sitta där i värmen, titta på folk.



Johanna Angelica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0