Somewhere in between

God kväll. Sen bloggning idag. Har inte riktigt haft något att skriva. Inte för att jag har det nu heller men jag fick i alla fall lust till det. Ska snart lägga mig och kolla på en film innan jag ska blunda i ögonen. Får nog bli en skräck/thriller. Idag har jag inte gjort så mycket. Va ner till H&M förut för att kolla in den nya kollektionen men det fanns inte speciellt mycket att kolla på om jag ska vara ärlig.

Blev ingen träning i dag. Va iväg igår kväll på ett step- pass. Nytt program. Riktigt jävla roligt var det också. Svetten rann som bara den, riktigt skönt. Imorgon blir det nog bara ett konditionspass för sen på lördag ska jag dansa zumba. Ja ni läste rätt. Har varit iväg på det ca 4 gånger. Är verkligen riktigt dålig men det är roligt att träna på ett annat sätt.

Idag skickade jag även in min anmälan till studera.nu. Sökte masterprogrammet med inriktining; socialt arbete och sen psykologi. Kurser som jag bland annat sökte var; kriminologi, rättspsykologi samt barn & ungdomspsykiatri. För skojs skull sökte jag även programmet psykisk ohälsa i Sundsvall.


Johanna Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0