Singing in the rain

Det är påsk. Å gissa vad; Gymmet har stängt under hela helgen. Borde väl ha gissat det, men ärligt så har jag inte så stor koll på helger eller röda dagar för den delen. Antar att det får bli några långpromenader istället. Längtar redan efter måndag. 

Idag var det Step som stod på träningsschemat. Lika roligt som vanligt. Efteråt trampade jag ett tag på crosstrainern. Får la se vad jag hittar på imorgon. Bäst att få ut som mycket som möjligt av träningen innan helgen.

Hmm, just det. Idag sökte jag tre jobb hemma i Hagfors. Skulle söka det jobbet som jag var hemma och gjorde en intervju för och fick se att barn och unga sökte en socialsek samt två vikarierande socialsekreterare. Trevligt trevligt. Vill ju verkligen jobba med barn och unga. Men Hagfors?! 

Ligger just nu i soffan och kollar på Of the Map. Härliga onsdag. På tal om ledig tid så har jag haft alldeles för mycket av det. Har en hemtenta som ska vara klar och inne på fredag nästa vecka och jag har inte ens börjat läsa litteraturen. Men men. Jag hinner väl på något sätt. Som vanligt.




Johanna Angelica 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ärs vad är det för ett gym som har stängt över påsken? Det är ju verkligen då man vill träna, eller hur? ;)



Ska du hem något eller?

2011-04-22 @ 16:24:58
URL: http://www.mellgrenskan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ett helt okej gym dock inte när det kommer till öppentider. Då suger det. Vette fan hur det ska denna helg: Inget gym och en massa påskgodis!



Nej det ska jag tyvärr inte. Va hemma för 2 veckor sen. Kommer hem igen efter min examen! Hoppas allt är bra med dig iaf :)

2011-04-22 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0