Outta my mind

Av någon anledning, flera faktiskt så har jag inte riktigt vågat att kolla mitt senaste betyg. Betyget på förra kursen (barn och familj i intervention- och förändringsarbete samt behandling). Idag när jag skulle kollade min skolmail fick jag se att jag hade fått ett mail från läraren. Mailet sa att jag inte hade fått kompletterning vilket gav mig modet att kolla betyget. Känner mig faktiskt stolt - back on track again. Självförtroendet fick sig en rejäl törn från den förra kursen.

Bara för att lite snabbt byta samtalsämne så måste jag få tips om någonting riktigt gott: Quorn-pytt. Riktigt gott alltså. 

Efter att ha läst några bloggar så här på kvällskvisten, så har jag nu blivit sugen på att sätta på mig löparskorna och ta en joggingtur utomhus. Men i Östersund tycks det enbart finnas asfalt. Vet inte om mina stackars ben fixar det. Sen skulle det ju vara ett plus i kanten om solen ville visa sig också.


Johanna Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0