I sunk so depp you won´t belive

Någon som möjligtvis sitter och väntar på ett uppdatering. Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Har gått igenom jeansgarderoben. Å ja: Jag har faktiskt en sådan. Riktigt roligt att man har sparat alla jeansen, speciellt när man som idag, några år senare provar dem igen.

Senare under dagen var jag ner till gymmet och körde ett konditionspass. Å fan va varmt det är nere alltså. Killen som jobbar där kom och frågade om jag va ok, om jag hade haft ett bra pass då jag va så svettig. Hmm, va svarar man egentligen på det. Men jo jag hade kört ett riktigt bra pass förklarade jag för honom. Kunde ju ha fortsätt och sagt att gymmet behöver aircondition.

Idag kom jag att tänka på något. Detta tack vare kära Elin som jag träffade hemma i Hagfors då jag var hemma för en arbetsintervju. Ett gammalt minne. Så idag av någon jävla patetisk anledning fick jag lov att se ifall han fanns på facebook. Och visst gjorde han; Lika jävla snygg va han också. Mer än så kunde jag tyvärr inte ta reda på. Troligtvis lika bra.

Snart dags att sova men först ska jag se lite tv innan ögonlocken åker igen.



Johanna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0