I´ll cross the stream - I have a dream

Idag har vädret varit precis lika underbart som det har varit de två senaste dagarna. Tror det var 20,5 grad som mest. Har dock inte varit ute något. Hemskt jag vet. Istället har jag suttit framför datorn hela dagen och fixat min hemtenta. Blev dock inte helt klar men det fixar jag imorgon. Eftersom jag har pluggat hela dagen så bestämde jag mig även för att skippa dagens träning. Skulle aldrig ha fixat att träna inomhus på gymmet i ca 30 graders värme. Troligtvis mer.

Imorgon väntar en heldag i skolan. Mäns våld mot kvinnor. Kan bli rätt intressant. Efter det blir det definitivt ett långpass på gymmet. Tror att vädret ska vända imorgon. Tråkigt men skönt för en annan som längtar efter att träna inomhus. Slipper i alla fall skavsårsblåsor där.

Och nu är filmen slut på 3:an. Mama Mia. Riktigt fin film, framför allt rolig. Älskar de där två gamla damerna. Lite kul att försöka sjunga med i sångerna också. Tur att man är tondöv. 

God natt!



Johanna Angelica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0