Film som ni måste se!!

Igår tittade jag på filmen: Letters to Juliet. Ni måste ju bara se den, värsta mysiga kärleksfilmen. Gillade den skarpt. Sen idag efter att jag hade vart iväg och röstat för valet så kollad jag på filmen: The Blind Side men Sandra Bullock i huvudrollen. Helt klart en fantastisk film.





Nu ska jag kolla klart på valvakan. Ser att de har ca 400 valdistrikt kvar, men man kan redan nu se att det kommer bli en borglig regering i 4 år till, men också att Sverigedemokraterna har kommit in i regeringen med sina 5,8 %. Vad ska man tycka om det egentligen?! Å inte bara det men också om att den borgliga regeringen kommer att få sitta kvar i ytterligare 4 år till?!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0