100919

Valdag i Sverige. Antar att ingen har missat det, men frågan är väl ändå om ni har använt eran rösträtt och vart iväg och röstat?! Jag var i alla fall iväg idag, andra gången som jag röstar, fast denna gång i Östersund. Sitter just nu och kollar på valvakan, samtidigt som jag kollar på kanal 9. Skulle ha varit roligt att kunna sitta uppe hela kvällen fram till kl 01 inatt när allt är klart men tyvärr vet jag redan nu att det inte finns en chans i världen att jag orkar hålla mig uppe så länge. Så istället får jag titta på nyheterna imorgon när jag vaknar.

Helgen har varit lugn. Känner att man prioriterar den på ett helt annat sätt nu när man jobbar hela veckorna. Man ser verkligen fram emot den liksom. I fre var jag ner och tränade, körde ett ganska så bra pass. Cykel: 6 km och sen joggade/ sprang jag 5 km på bandet. Va totalt slut kan lova. På lördag gick jag en tur på stan i regnet. Uppfriskande. Efter det blev ett lugnt pass på gymmet. Hade inte mycket ork kvar i kroppen efter passet dagen innan. Idag har jag inte gjort ett skit. Va iväg och röstade vid lunch, sen kollade jag på film, sen tv, lagade matlåda och sist men inte minst tog jag mig en lång dusch!

Nu ska jag titta på SVU på kanal 9 och sen ska jag sova. För imorgon börjar en helt ny vecka. Har såå mycket att se fram emot den närmaste tiden :)

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0