100915

Shit, halva månaden av september har också runnit iväg nu. Nu har jag varit på praktiken i 1½ vecka och jag trivs som fisken i vattnet. Torsdagen och fredag förra veckan så satt jag med på en massa olika besök samt hade handledning. Under helgen tog jag det bara lugnt, när jag kom hem på fre så somnade jag direkt. Jag var helt slut i kroppen. På lördagen var jag iväg och tränade, sen jag och Bita runt på stan och kvällen avslutades framför tv;n hemma hos Bita. Söndag- träning och soffläge.

Och nu är jag inne på praktikvecka 3 och dagarna går riktigt snabbt förbi. Sitter med på alla möjliga besök men mest blir det försörjning. Igår fick jag dock vara med på ett LOBB- besök ang. hasch. Det va riktigt intresant och lärorikt.

Idag börjar jag kl 13´00 med ett besök och sen har vi möte vi på avdelningen mellan 14-17´00. Hoppas dock att vi kommer att sluta i tid så att jag kommer hem i tid. Ska träffa Bita och ta en fika innan hon sätter sig på tåget och åker hem imorgon. Lämnar mig här!

Jaja, det var en kort liten uppdatering de. Nu ska jag ta mig en dusch och fixa mig innan jag ska iväg.

XOXO// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0