100907

Trött, ont i kroppen och huvudvärk. Ord som beskriver mig just nu. Det är hårt att ligga på topp! Vad har hänt sen senast då. I fre var alla praktikanter samt alla handledare i Östersund iväg till Clarion Hotell ör ett upptaktsmöte med universitetet. Kul att träffa alla. Efter det följde en shoppingrunda på Willys och sen förlorade jag 6200 kr till räkningar. Lördag var det dags för fest: Jag var allt annat än på bra humör. Allt var verkligen fel men 50 minuter innan vi skulle gå till O´Learys kom humöret tillbaka igen. Lite för mycket kanske. Hela söndagen låg jag inne och tyckte väldigt synd om mig! Kunde inte förstå hur jag skulle ta mig upp kl 07 dagen efter för min förta dag på praktiken (på själva avdelningen alltså). Men jag tog mig upp och den första dagen blev lyckad. Trivs jättebra på praktiken och alla är verkligen så snälla och hjälpsamma. Alla frågar hela tiden om jag trivs och om jag vill vara med på saker. Så igår var jag med på mitt första klientbesök (försörjning) oc personalmöte. Dagen avslutades med ett riktigt bra träningspass med kondition och styrka.

Idag var jag med på ytterligare ett till klentbesök, fick läsa en utredning och vara med vid en (sitta med vid datorn). Sen så har jag även idag skrivit min studieplan för de kommande veckorna framöver. Och shit vad mycket jag kommer att få vara med på alltså. Men sen efter några möten så ska jag tydligen få göra en hel del själv också, känns lite skrämmande. Men det ska nog gå bra!? Imorgon händer det en hel del också, men det tar vi en annan dag :)

Nu ska jag titta klart på Idol och sen blir det lite mer tv och sen sängen!

XOXO// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0