100902

Är just nu hemma på långlunch, idag igen! Börjar kännas jobbigt nu, irriterande till och med! Sammanfattning nu igen då. Igår gick jag ifrån kl 08´30 till klockan 4, det var en hel dag med information från de andra teamen i huset. På morgonen fick jag träffa en blivande kollega som kom och pratade om mottagningsteamet. Därefter följde fika och sen kom Annika från försörjningsteamet och pratade om ekonomiskt bistånd. Dock skulle hon bort och detta ledde då till att vi praktikanter fick en lunch på över två timmar. Det vara bara att gå hem. Räknade senare ut att jag hade sammanlagt gått 6 km fram och tillbaka igår. Mellan klockan 13-16 så var "Barn Ungdom & Vuxna" där, först gruppen "Barn" (0-16 år) och sen kom "Ungdom & Vuxna" (16 år och upp) och snackade om vad de gjorde. Sist kom teamet för "Familjehemsplacering" dit och pratade. Dagen var helt ok förutom den långa lunchen.

Idag, på förmiddagen fick vi en lektion in hur datorerna fungerar. Hur vi ska logga in, vart våran mail finns/fungerar och sen ska vi få lära oss vart man har sina ärenden och så. Men tyvärr så var tjejen som skulle ha oss praktikanter sjuk idag så en annan person fick hoppa in. Vilket ledde till att vi slutade före kl 11 idag igen :( Så nu är jag hemma långlunch igen då! Mellan klockan 13- 16 ska vi gå igenom sekretess, dokumentation och arkivet.

Tack Gode Gud så går jag mellan 09-12 imorgon. Riktigt skönt. Imorgon ska dessutom mitt efterlängtade studielån komma också. Annars fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0