Rubrik

Kom inte på någon bra rubrik. Va som sagt ner och tränade idag, inget nytt har hänt. På vågen för er som inte hängt med ifrån början! Innan träningen var jag ner till H&M med Bita och My och kollade in den nya kollektionen som kommit in. Snacka om att det känns hårt att ha 250 kr på kontot! Vill känna den där underbara känslan igen, shoppingkänslan, saknar den.

Men nu ska jag ta och sova, är helt slut! En nästan nybäddad säng väntar. Vad som väntar imorgon vet jag inte riktigt. Skulle vara kul och gå ner på stan och kolla runt i affärerna men jag måste faktiskt ta och bli klar med c uppsatsen. Skicka in den! Hoppas iaf på fint väder :)

XOXO // Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0