100530

Jaha då var det meningen att man ska skriva några rader då. En liten uppdatering kanske. Vilket lär gå snabbt då jag inte har gjort ett skit under helgen. I fredags va jag ner å tränade, trevliga resultat. Körde en mil. På kvällen mötte jag upp ett gäng nere på Goa, men det var alldeles för stimmig och för hög musik för min smak, så efter en halvtimme gick jag hem till Karro, där Bill och Bull satt och peppade sig själva för en sista utgång i Ö- town. 

Lördag hände inget mer direkt. Jag och Bita va ner och tränade, själv så hade jag värsta huvudvärken så det blev ett väldigt kort pass för min del. Kvällen slutade i soffan med en chipspåse.. så jävla onödigt idag (igår var det gott). 

Söndag- idag- Gick ut på en promenad vid 1- tiden och kom hem 45 minuter senare. Har just fått i mig en gröttalldrik och snart ska jag gå ner och träna bort chipspåsen. Fan också för den! Måste kolla förrådet också. Ikväll är det gossip girl och en massa annat roligt på tv;n. 

Ni ser: Det gick väl fort?! Imorgon sätter alla gruppredovisningar igång också. Ska bli roligt å se vad alla andra har gjort men själv så känner jag mig jävligt osäker över min grupps arbete. Hoppas att vi klarar det!

XOXO // Johanna 

Kommentarer
Postat av: karoline

Haha, jag är Bill! =P

2010-05-30 @ 21:02:14
URL: http://karolajnes.blogg.se/
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Är det bara jag som tror att Ämmis.se har fejkade tävlingar för att få fler läsare?

2010-06-01 @ 20:44:53
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0