100524

En sak som är riktigt riktigt underbart med sommarlov är att jag äntligen får läsa "normala" böcker igen! Har så mycket att ta igen denna sommar :)

·         Mari Jungstedt – Den dubbla tystnaden & Den farliga leken.

·         Mons Kallentoft – Höstoffer & Vårlik.

·         Jo Nesbo – Fladdermusmannen, Kackerlackorna, Rödhake, Smärtans hus, Djävulsstjärnan, Frälsaren, Snömannen & Pansarhjärta.

·         Lars Kepler – Hypnotisören. 

·         Marian Keyes – En förtjusande man & Oväntat besök på Star Street.

·         Camilla Läckberg – Fyrvaktaren.

·         Dan Brown – Den förlorade symbolen.

·         Sophie Kinsella - En shopaholic får en syster, Flickan från tjugotalet, Karriär och köksbesvär, En shopaholic i väntans tider & Mitt nya jag.

·         Liza Marklund – Postcard killers    

·         Stephenie Meyer – Eclipse & Breaking down

·         Heather Graham – Stumt vittne & Hatets lögner.

·         Unni Lundell – Ormbäraren, drömfångaren, sorgmanteln, Nattsystern, Rödluvan, Orkestergraven &    Honungsfällan.

                   
Underbara underbara sommar!! Som ni ser så har jag en hel del att ta igen :)

XOXO// Johanna


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 16:00:55
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Jag diggar ditt namn ;)

2010-05-29 @ 00:29:44
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0