100522

Måste bara säga att gårdagen var helt underbar. Östersund hade för en gång skull sol. Träffade gruppen i skolan först, diskuterade vem som skulle säga vad på redovisningen. Efter det var jag ner till medieverkstaden och hämtade ut gruppens film, riktigt bra. Helt klart en oscar :) Sen mötte jag upp Bita för en dag nere vid sjön. Hela tre timmar ute i solen blev det och resultatet av det blev en MYCKET röd/rosa Johanna. Fan va ont jag hade igår kväll.. och frossa! Men men, har man mitt piggment och sitter ute i solen så länge så får man ju nästan skylla sig själv. Kvällen bjöd i alla fall på ett väldigt lugnt träningspass och sen ett kort besök hos en klasskompis som fyllde år igår!

Idag ser min bränna (ordet bränna är antagligen en dålig ordbeskrivning i mitt fall dock) lite bättre ut, nyansen har gått från "kokt kräfta" till mer rosa- röd. Nu hade jag tänk gå ut på en promenad. Hoppar nog över träningen, låter kroppen få vila lite.

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0