100520

Sjuk. Förkyld. Är precis vad jag har varit. I förrgår fick jag ont i halsen. Förstod direkt att jag skulle bli sjuk då. Men inget mer hände. Dagen därpå, i skolan på föreläsningen kom Mr förkylning på besök och stannde för resten av dagen. Idag har förkylningen lämnat mig med endast en lätt huvudvärk. Så imorgon blir det skolan, att träffa gruppen som nu btw är klara med filmredigeringen. Känns inte så kul att man inte har fått vara med något, men det ska i alla fall bli roligt att få se den! Har faktiskt lite dåligt samvete att jag har missat så mycket av vårat grupparbete. Har i alla fall goda/bra ursäkter. Idag har det varit riktigt fint väder, varmt och soligt, ca 20 grader. Någon skola hade dessutom sin bal idag. En massa vackra sagoklänningar. Nu är det tv;n som gäller, Criminal Minds ikväll :)

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0