100518

Vilken jävla natt alltså. Som jag skrev igår så skulle jag iväg till tandläkaren och laga ett hål men när jag kom dit så visade det sig att hon ville laga båda hålen samtidigt. Jävligt skönt! Men då är det ju också så att jag är lite sprut- rädd. Innan allt var klart hade jag fått tre bedövningssprutor. Halva mitt ansikte var som bortblåst, kunde inte känna det och själv så kände jag mig urfånig (även om ingen annan kunde se något). Så inatt har jag inte sovit något alls, vet inte om det berodde på att jag fick känseln tillbaka i ansiktet eller om det bara var ren inbillning från min sida. 

                     

Kom till slut iväg på dagens föreläsning som visade sig vara en gästföreläsning: Socialt arbete i Afrika. Totalt värdelöst och oväsentligt. För mig iaf. Nu ska jag kolla igen vad jag har skrivit om våra kära nattvandrare och sen ska jag gå ner och träna en timme innan jag ska jag inta kvällens soffläge framför tv;n :)

XOXO // Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0