100517

Måndag och en ny vecka. Idag går vi in på den sista kursens tredje vecka.. snart är det sommarlov! Helt otroligt att tiden går så snabbt. Har dock ännu inte fått reda på var jag ska ha min praktik, bara att den är fixad. Har haft en helt ok helg. I fredags regnade det hela jävla dagen, trodde aldrig att det skulle sluta men tack gode gud så gav det sig precis innan halva min grupp skulle ut och nattvandra. Va verkligen så kul, vi gick med dem ifrån kl 21 till 02, då jag kom hem. Under de här timmarna så ingick det dock också en hel del fika! Blev lite chockad över hur trevliga alla "packade" ungdomar var när de mötte oss ute på stan, folk kom liksom fram och snackade med oss, gav oss tips om vart ungdomarna höll till och så. En trevlig kväll! På lördag var jag, My och Bita ner och tränade och sen på kvällen efter en hel del "velande" fram och tillbaka så bestämde jag mig för att följa med dem ner till Matité. Helt nyktra satt vi där och kollade in alla människor, rätt kul ändå. Satt och snackade om hur uppdelad våran klass är med en annan klasskompis. Vilket den är, men det har den ju mer eller mindre varit sedan vi började här uppe! Enligt mig. Kom hem vid 03 på natten. Kvällens läxa: Gå aldrig hem själva! Söndagen spenderades i soffan, förutom då jag och Bita va ner till gymmet på ett attack- pass. Har inte varit på pass på ca 1½ månad. Underbart :)

Nu ska jag ta och fixa till mig och sen ska jag gå ner till stan.. ska på date med min tandläkaren (igen)! Men sen är det snart fixat och klart. Skönt.

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0