100511

Shit vilken dag.. Å jag är så glad :) Underbart.. Men dagen ifrån början: Bestämde mig för att hoppa över dagens föreläsning, iaf den första delen. Skulle se till att skriva klart c uppsatsen (har inte orkat ta tag i den). Men nu är den förhoppningsvis klar! Vid 11- tiden ringde tandläkaren och berättade att de hade en ledig tid för mig, så nu ska jag äntligen få komma dit å fixa ett av mina kära hål! Känns riktigt skönt (börjar dock få lite ont i magen nu). Och nu till den underbara nyheten: Skulle egentligen ha skrivit om detta för länge sen men jag har totalt glömt bort det. Som ni kanske kommer ihåg så skrev jag för två år sen att min äldsta barndomsvän födde en son i april. För ca 7 månader sedan fick jag reda på att hon var gravid igen, och igår kväll kl 23´21 födde hon sin andra son, Milo :) Han är såå söt, och liten! 

Ni kommer kanske också ihåg att jag hade en till vän hemifrån som också fick en son för 2 år sedan i april. De fick nästan samtidigt. Men iaf, hon är också gravid och hon kommer vilken dag som helst att föda en liten dotter. Tror att det är ca 3 veckor mellan dem denna gång. Första gången tror jag det va 4 dagar el nåt :) Hoppas iaf att det går lika smidigt för henne som det gjorde för Sandra (3 tim).

Jaja, nu ska jag se till att få på mig kläder. Kan ju inte komma för sent heller ...

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0