100506

Härlig dag. Försov mig imorse! Lite panik, men som tur så är det inte bara jag i gruppen som tycker om att sova på morgonen! De andra har lunch nu och sen ska vi dra iväg till.. hmm, jaja, ett ställe där vi iaf ska få lära oss att redigera film! Grupparbetet går framåt, vilket känns skönt.

Känner mig lite frustrerad, min tandläkare ringde nyss och ville byta min tid. Från imorgon till den 17 maj. Kul: NEJ! Vill ju se till att få mina hål lagade liksom. Känns jobbigt att gå runt och bara ha dem där! Ja det va väl typ det som jag hade att säga idag. Hoppas att inte gruppen har tänkt å ses något mer idag. Har ju tagit med mig träningskläderna ju.. vill träna sen vid 3- tiden!

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny!

skön blogg

2010-05-06 @ 13:03:31
URL: http://jennymahler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack :)

2010-05-06 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0