100501

Första maj! Nu är våren verkligen här (bakfyllan även så). Måste bara säga att jag hade såå kul igår, något som behövdes! Skönt att kunna slappna av efter allt c- uppsats skrivande. Kvällen igår började hemma hos Linda och Sofia, dock så kom jag och My lite senare. Där satt vi och spelade spel samt drack vin, riktigt mysigt att umgås alla! Det va allt för länge sen. Kvällen slutade med att jag, My, Karro och Märy gick ner till Plaza och dansade (i två timmar), har nog aldrig varit där så länge! Men det va så kul att tiden bara rann iväg (iaf för mig). Idag vaknade jag vid jämt efter 10- tiden och gick då upp. Kom dock inte så mycket längre än till soffan. Va så jävla hungrig alltså (som det brukar vara), så det var bara att gå till hemköp (pizza och godis). Smakade bra kan jag lova! Känns som det är söndag idag, allt blir så fel liksom. Ska ta å kolla igenom uppsatsen nu och sen sak jag avsluta dagen med en film och sen sängen!

Tack för igår flickor ;)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0