100329

Shit va dagarna rullar på alltså.. Jag behöver flera timmar på dygnet. Idag tror jag att vi ska skicka in våran "titel" på C- uppsatsen och nu på torsdag ska jag skicka in mitt råmanus. Jag som hade hoppats på att jag skulle hinna bli klar med hela uppsatsen till dess, men icke sa nicke! Det blev inget med. Nu är jag på väg upp till skolan för att skriva ut lite papper och sen funderar jag på om jag ska springa ner till H&M och kolla om de har fått in skinnjackan som jag har varit där och kollat på tidigare. Va nämligen där i fre och tänkte köpa den, men dock så gjorde jag aldrig det. Så när jag var där i lör med Bita för att visa henne den så var den HELT slut! Löningsdag. Så nu hoppas jag att någon ska lämna tillbaka sin. Längtar så mycket efter att träna också, har inte varit iväg på en hel vecka men jag känner att träningen kommer i andra hand nu! Det måste den tyvärr göra, men jag ska ta tag i den sen när råmanuset är inne! Men nu är det dags att få på sig kläder och komma iväg..

XOXO // Johanna


Kommentarer
Postat av: Jennie - en av tjejerna på TTS!

Hej Tjejen!

Vi på The Twilight Series vill bara önska dej en Glad Påsk!

Titta gärna in på bloggen :)



Vill du ha en mer personlig bloggdesign kan du kontakta mej på min privata blogg; http://jennsiii.blogg.se

Kram

2010-04-01 @ 11:32:33
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0