100323

Go Morgon!! Någon mer än jag som är vaken och önskade att de kunde somna om?! Upp med en hand i så fall (sitter här med handen i luften). Är så trött, fast jag antar att det mer beror på att jag har träningsvärk i hela kroppen. Igår kväll va jag och Bita iväg på BodyComat, riktigt roligt faktiskt, körde några nya låtar igår också :) Idag ska jag ta och fixa till en intervju, sitter då och transkriberar för er som inte vet, och jag börjar bli fruktansvärt trött på det! Men nu är det bara två kvar och sen kan jag fokusera mig på själva arbetet och analysen! Vid tre- tiden tänkte jag ta en paus och gå ner och träna (å titta på tv;n samtidigt). Jag är ju inte dum heller.. Skulle dock vara skönt med en promenad också om solen ville komma fram lite mer!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0