100316

Då har man nu varit hemma i Hagfors i fem dagar och jag kan väl inte påstå att jag har pluggat så speciellt mycket. Idag har jag mina två sista intervjuer och sen är jag klar med allt här hemma. Klar! Ska hinna med och packa mellan intervjuerna också och sen ikväll åker jag hem till Sara och hälsar på! Ska bli riktigt trevlig att se henne också, tror inte att vi har setts sen i sommras! Men nu ska jag se till och fixa till min innan min tredje intervju. Är lika nervös som jag var inför de andra två.
Ska iaf bli toppen att komma hem (upp) igen och ha ett eget liv. Ser fram emot att få börja träna igen! Har saknat det nu medans jag har varit hemma.

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0