100310

Länge sen ja skrev.. tiden går snabbt då man sitter och pluggar hela dagarna, dessutom i skolan bibliotek. Men det ska väl vara en första gång för allt! Nu har jag iaf kommit en bra bit på vägen, anser jag själv.. och min handledare! Imorgon åker jag hem till Hagfors för att fixa mina 4 intervjuer! Känns bra men jag är mer än nervös, även om jag har jobbat med tre av dem förut! Tänkte faktiskt ha en helt ledig dag, ska gå ner på stan en vända och sen ska jag gå ner och träna innan jag måste sätta igång och städa lägenheten och packa.. Ska verkligen bli helt underbart att få datorn fixad.. så på lördag har jag förhoppningsvis en dator igen :) Hoppas att vi har börjat fått vårväder hemma också så att man kan vara ute och promenera lite.. Ha det bra å lycka till ni som är kvar här uppe!!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0